fbpx Tarneahela strateegiline juhtimine | Marketingi Instituut

Tarneahela strateegiline juhtimine

Sissejuhatus

Esmalt defineerime, mis on strateegia ja missugused on erinevad juhtimistasandid. Mis on tarneahela inimeste roll ettevõtte üldstrateegia kujundamisel. Kuidas toimub tarneahela strateegia kujundamine, juurutamine ja juhtimine. Milline roll on kommunikatsioonil tarneahela strateegilisel juhtimisel. Võtke teadmiseks, et kõigil tarneahela inimestel on oma roll tarneahela strateegia elluviimisel!

Teeme praktilisi harjutusi. Programmist saadavaks väärtuseks on kogemuste vahetamine.

Sihtrühm - kellele on neid teadmisi vaja?

Koolitus on suunatud laiale sihtrühmale, mis hõlmab endas nii planeerijaid, ostjaid/hankijaid, logistikud kui ka tootmisjuhte.

Koolitaja

Janek Popell

PROLOG Tarneahela akadeemia eestvedaja.

Janekil on pikaajaline ja rahvusvaheline töökogemus tarneahelate juhtimise vallas. Lisaks tegeleb ta tarneahela ja majandusega seotud ainete lugemisega Eesti ülikoolides. Edasiviivaks jõuks peab Janek elukestvat õpet ja uudishimu.

LinkedIN

Koolituste toimumise ajad
Koolituste hind

Koolituse hind on 575€ + km