fbpx Kuidas alustada oma digitaalset ettevõtet või selle kasvu kiirendada? | Marketingi Instituut

Kuidas alustada oma digitaalset ettevõtet või selle kasvu kiirendada?

Sissejuhatus

Marketingi Instituut on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Plaanid oma ettevõtet alustada või otsid võimalust konkurentide seast silma paista? See kursus hõlmab põhitõdesid, mida  peab teadma ettevõtja, kes otsib oma kohta selles konkurentsitihedas maailmas. Kursus aitab leida oma toote või teenuse jaoks õige niši ja arendada oma kaubamärki nii, et oleks võimalik müüki suurendada ja uusi kliente võita. Siin õpid digitaalse ettevõtte arendamiseks vajalikke tööriistu ja trende.

NB! Kursus toimub inglise keeles.

Sihtgrupp

Ettevõtte juhid või omanikud, kes soovivad õppida, kuidas müügi ja kasumlikkuse suurendamiseks digitaalseid tööriistu / kanaleid integreerida ja kasutada.

Kõik, kes plaanivad asutada oma ettevõtet ilma, et neil oleks turunduse taust või kes soovivad oma oskusi ja teadmisi värskendada.

Põhiteemad
  • konkurentsiturul oma koha leidmine;
  • brändi positsioneerimise ja kliendi määratlemise alused;
  • võrdlusuuringud ja teave konkurentide kohta;
  • suundumused ja klientide vajadused;
  • väärtusahela mõiste.
Koolitusel osaleja õpib
  • kuidas oma kaubamärki positsioneerida,
  • kuidas leida nišš ja määratleda oma klient,
  • kuidas arendada brändi identiteeti ja miks see on vajalik,
  • kuidas storytellingut ehk jutuvestmist kasutada,
  • mis on benchmarking ehk võrdlusuuring ja kuidas seda tööriista edukalt kasutada,
  • kuidas leida oma konkurentsieelis,
  • kuidas ennustada kliendi vajadusi,
  • mis on praegused ja tulevased äritrendid,
  • mis on väärtusahel ja kuidas selles positsioneeruda,
  • kuidas valida õiget hinnakujundust,
  • kuidas toetada marginaali ja teenida kasumit.
Koolituse läbinu oskab:
  • kujundada oma toote või teenuse olulisi aspekte nagu kaubamärk ja hind,
  • teha turuanalüüsi võrdlusuuringute abil ja arendada välja oma konkurentsieelist,
  • leida sobivaid kliente ja kasutada nende vajadusi turu võitmiseks,
  • kasutada ära äritrende, et pakkuda turule väärtuslikku toodet või teenust.
Koolitaja

Andrew Paterson

Andrew Patersonil on suured kogemused peaaegu kõigis äritegevuseks vajalikel erialadel: operatsioonid ja klienditeenindus, rahandus ja kaubandus, ostmine ja turustamine, disainijuhtimine, tootmine, tarneahel ja allhange, e-kaubandus ja turundus. Kõigil nendel erialadel saavutas ta edu tänu meeskondadele, mida ta juhtis, innustas arenema ja mis kõige tähtsam - õppis neilt. Tema kogemus, oskused ja tugev ülemaailmne koostöövõrgustik võimaldavad tal tegutseda juhina või sõltumatu konsultandina, toetades mitmesuguseid ettevõtteid majanduskasvu ja tõhususe strateegiate väljatöötamisel.

Andrew on olnud moe- ja jaekaubanduses tegev aastakümneid. Ta on töötanud Suurbritannia Arcadia Grupis ja peaaegu 8 aastat Baltika Grupis, kus ta  juhtis viite brändikogujat, ostjaid, tarneahelat ja müügianalüütikuid ning vastutas tehaste juhtimise eest. Praegu töötab ta Itaalia kangaäri esindajana ning juhib äri, mille tegevusalaks on kanga import Suurbritanniast ja Iirimaalt Baltimaadesse. Lisaks nõustab ja juhendab Andrew mitmesuguseid loomemajanduse väikeettevõtteid.

Koolitustingimused

Marketingi Instituudi koolitus toimub ruumis, mis vastab tervisekaitse nõuetele. Koolitust toetab e-õppe keskkond. Koolitused toimuvad alati olenemata osalejate arvust. Erakorraliselt on Marketingi Instituudil õigus muuta koolituse aega vastavalt kokkuleppele õppijatega.

Lisainfo õppetöö korralduse ja kvaliteedi tagamise kohta. 

Täienduskoolituse õppekavarühm: Turundus ja reklaam

Koolitusmeetodid

Koolituspäev (8 AT) ja iseseisev töö kogumahuga 25 tundi sisaldab teoreetilist sissejuhatust teemasse, iseseisvaid- ja grupiharjutusi ning arutelusid ning koolitaja tagasisidet. Koolituskeskkonnas on koolitusmaterjalid iseseisvaks läbitöötamiseks. Koolitus sisaldab kodust tööd ja koolitaja tagasisidet sellele.

Koolituse lõpetaja, kes osaleb ainult koolituspäeval, saab selle kinnituseks tõendi. Koolituse lõpetaja, kes lisaks koolituspäeval osalemisele esitab iseseisva töö ning saab sellele koolitaja tagasiside ja hinnangu, saab selle kinnituseks tunnistuse, kus on ära märgitud hinne. Hinnatakse 10 palli süsteemis, positiivsed hinded on 4-10. 

Koolituste toimumise ajad
9. märts 2021 a. Kuidas alustada oma digitaalset ettevõtet või selle kasvu kiirendada?
Koolituste hind

Hind 420€+ km sisaldab koolituspäeva läbiviimist, ligipääsu koolituskeskkonda lisaõppematerjalidele ning koolitusmaterjale elektrooniliselt, iseseisva töö analüüsimist ja tagasisidestamist koolitaja poolt ning koolituspäeval lõunat ja kahte kohvipausi.