fbpx Intensiivkursus: Tulemuslik turunduse juhtimine | Marketingi Instituut

Intensiivkursus: Tulemuslik turunduse juhtimine

Sissejuhatus

Marketingi Instituut on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Turundusjuht ei ole lihtsalt töötaja, kelle peamine ülesanne on olla reklaamifirmade ja nende pakutavate superideede vahendajaks juhtkonnale. Heal turundusjuhil on palju erinevaid oskusi ja ta on ettevõtte protsessidega nii hästi kursis, et võib saada ka heaks ettevõtte juhiks. Kursus on mõeldud turundusjuhtidele, kes soovivad täita teadmistes olevaid lünki ja õppida tulemuste saavutamist. Meie koolitajad on töötanud turunduses aastaid ja nad teavad, milliseid oskusi on vaja karjääri edendamiseks. See programm koosneb viiest eraldi moodulist.

Sihtgrupp
  • turundusjuhid, kellel on kogemus väikeettevõttest ja kes soovivad edasi areneda suuremate ja komplekssemate ettevõtete turunduse juhtimise suunas.
Läbitavad teemad
  • Projektijuhtimine ja projekti juhtimisprintsiibid
  • Protsesside analüütika
  • Meeskonna arendamine
  • Turunduse analüütika põhimõisted 
  • Andmete kasutamine turunduse strateegia loomisel ja igapäevases turundustegevuses
  • Turunduse automatiseerimise juurutamine
  • Agiilse turunduse põhietapid
  • Ettevõtte ja turundusmeeskonna tegevuse mõtestamine
  • Turundusmeeskonna loomine, hoidmine ja motiveerimine
  • Kaugtöö ja digitaliseerimine
  • Juhtimismudelid
Koolituse läbinu teab
  • Mis on projekt, projektijuhtimise etapid, projekti juhtimine ja mis on turunduse projektijuhtimine 
  • Millised rollid on ettevõtte protsesside juhtimises
  • Mis on turunduse automatiseerimine ja milliseid tööriistu on selleks olemas
  • Millised on turunduses kasutatavad enim levinud analüütika töövahendid
  • Mis andmed on inimeste kohta olemas ja kuidas neid kasutada personaliseerimisel ning segmenteerimisel
  • Mis on agiilne turundus ning millised on selle plussid ja miinused 
  • Kuidas valida meeskonda
  • Kuidas mõõta turundusmeeskonna efektiivsust
  • Kuidas korraldada meeskonna töö digitaliseerimist
Koolituse läbinu oskab:
  • Projekte eesmärgistada 
  • Kasutada tööriistu projekti jälgimiseks 
  • Koostada projektide vaheraporteid ja analüüse
  • Koostada turunduse automatiseerimise plaani
  • Kasutada andmeid turunduse strateegia loomisel ning igapäevases turundustegevuses
  • Juurutada turunduse automatiseerimise igapäevasesse turundustegevusse
  • Koostada organisatsioonile agiilse turunduse juurutamise plaan
  • Sõnastada peamised eesmärgid ettevõtte eesmärkidest lähtuvalt
  • Valida juhtimismudelit 
Koolitusmeetod

Intensiivkursuse "Tulemuslik turunduse juhtimine" programm kestab 6 nädalat. Selle aja sees on 6 lähiõppepäeva 48 AT ja iseseisev töö, kokku 100 akadeemilist tundi. Kodutööd esitatakse  läbi lihtsa ja kasutajasõbraliku elektroonilise õppekeskkonna Talent LMS. Koolitusprogrammi lõpus valmib erinevate moodulite koduste tööde kokkuvõttena lõputöö, millele koolitaja annab tagasiside.

Koolitaja hindab kodutöid  10 palli süsteemis, millest positiivselt sooritatuks loetakse tööd hindele 4 – 10. Need, kelle kodutöid on hinnatud vähemalt neljaga, saavad Marketingi Instituudi tunnistuse. Koolituse lõpetaja, kes on osalenud ainult koolituspäevadel, saab selle kinnituseks tõendi.

Programmi koolitajad

Krista Kalbin

Krista Kalbin omab pikaajalist turundus- ja tootearenduskogemust, olles valdkonnas töötanud ligi 18 aastast. Igapäevaselt töötab Krista Valio OY peakontoris Soomes Snack´s kategooria juhina, enne seda vastutas Valio Eesti ja AS Tallegg turundus- ja tootearendustegevuste eest. Kristal on pikaajaline kogemus uute toodete loomises ja turuletoomises; brändide-kontseptsioonide-pakendite väljatöötamises ning turundus- ja meediategevuste planeerimisel. Krista on lõpetanud 2014.a. cum laude Tartu Ülikooli juhtimise ja turunduse magistrieriala ning Eesti-Ameerika Äriakadeemia ärijuhtimise eriala aastal 2002.   

Arti Ots

Arti Ots juhib Netmore’i rahvusvahelist laienemist alates aastast 2019. Varasemalt ehk aastatel 2014-2018 oli ta Kasahstani suurima mobiilioperaatori Kcelli tegevjuht. Enne seda aga töötas Telia Euraasia turundus -ja äriarenduse juhina Istanbulis. Ajavahemikus 2012. aasta algusest kuni kevadeni 2014 oli ta Telia Eesti lairibateenuste divisjoni Elioni tegevjuht.  Enne tegevjuhiks saamist aga Elioni turundusjuht ja aastatel 2004 kuni 2012 turundusdirektor. Tal on magistrikraad Henley ärikoolist Suurbritannias.

Maarja Kaalep

Maarja Kaalep on turundusvallas töötanud üle 15 aasta. Ta alustas meediaagentuuris Mediacom meediaplaneerija ja projektijuhina, liikudes seejärel turundusjuhi ametikohtadele Ajakirjade Kirjastuses ja Swedbankis. Seejärel asus juhtima kõigepealt Eesti turundusmeeskonda ja seejärel kogu grupi digiturundust Tallink Grupis. Viimane aasta on ta juhtinud meediaagentuuri Mindshare. Maarja peab oma suurimaks tööalaseks saavutuseks aastal 2015 võidetud Turundustegu Grand prix’d Epic Estonia kampaania eest. Ta on lisaks igapäevatööle andnud turundusalaseid loenguid Pärnu Kolledžis ja Mainori Majanduskoolis.

Koolituste toimumise ajad
2. november 2020 a. Turunduse- ja tootearenduse projektide juhtimine
9. november 2020 a. Turunduse protsessijuhtimine
16. november 2020 a. Turunduse analüütika
23. november 2020 a. Agiilne turunduse juhtimine
30. november 2020 a. Turundusmeeskonna juhtimine 1. päev
7. detsember 2020 a. Turundusmeeskonna juhtimine 2. päev
Koolituste hind

6-päevase koolitusprogrammi hind 2080€ + km sisaldab koolituspäevade läbiviimist, koduste tööde tagasisidestamist ja hindamist, koolitusmaterjale koolituskeskkonnas ja igal koolituspäeval kahte kohvipausi ning lõunat.